مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:حضور در انتخابات تیری در قلب دشمن و خاری در چشم او خواهد بود و کشور را بیمه خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسن قائدیها ر امروز در همایش رای اولی ها اظهار کرد: سالی که انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و مردم به پیروی از رهنمودهای امام، انقلاب کردند، از سن رای اولی بودن ما گذشته بود ولی در اولین انتخاباتی که باید شرکت می کردیم، شور و شوق زیادی داشتیم تا در نوع حکومتی که قرار بود انتخاب شود سهیم باشیم.

وی با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری افزود: تمام تلاش دشمن این است که مردم را از انتخابات ناامید کند در حالی که مشارکت در انتخابات نظام را واکسینه می کند و اولین نفع آن به مردم می رسد.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: حضور در انتخابات تیری در قلب دشمن و خاری در چشم او خواهد بود و کشور را بیمه خواهد کرد.

قائدیها با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی با حضور مردم معنا می یابد، یادآور شد: خیلی ها در تلاش هستند تا جمهوریت را از نظام بگیرند ولی مردم با حضور خود در انتخابات اجازه این کار را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه پایه های نظام بر دوش مردم استوار است، تاکید کرد: سیاست مداران و دولت مردان بد توسط مردمی که رأی نمی دهند انتخاب می شوند.

قائدیها در پایان اذعان کرد: روز 29 اردیبهشت همه با شور و شوق در کنار رأی اولی ها در پای صندوق های رای حاضر می شویم.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.