دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: 16میلیارد ریال با همت خیران کرمانی به زندانیان نیازمند کمک شده است.

کمک 16میلیارد ریالی خیران کرمانی به خانواده‌های زندانیان نیازمند به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ "دادخدا سالاری" دادستان عمومی و انقلاب کرمان عصر امروز 20 اردیبهشت ماه در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان کرمان با اشاره به گزارش عملکرد سال گذشته این انجمن اظهار کرد: پرداخت مستمری ماهیانه و کمک های بلاعوض به خانواده مددجویان و معدومین به میزان 9 میلیارد و 467 میلیون ریال در سال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: کمک بلاعوض به زندانیان شاغل در واحدهای انجمن و پرداخت حق بیمه مسوولیت به میزان یک میلیارد و 408 میلیون ریال، پرداخت هزینه تحصیل فرزندان مدجویان 86 میلیون ریال، پرداخت بدهی مالی برای آزادی 16 مددجو از زندان کرمان و بافت و اخذ رضایت شاکی زندانی محکوم به قصاص به میزان 3 میلیارد و 864 میلیون ریال و ... از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان کرمان بوده است.

نایب رییس انجمن حمایت از زندانیان کرمان تصریح کرد: معرفی 25 مددجو به بانک برای دریافت وام خوداشتغالی به میزان یک میلیارد و 790 میلیون ریال، برگزاری 12 جلسه آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از وقوع جرم برای خانواده های مددجویان تحت پوشش انجمن و ... در سال گذشته انجام شده است.

شایان ذکر است در این مراسم از بازرسان قبلی انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر و دو بازرس جدید انتخاب شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار