این زن قصد داشت با پریدن از بالای یک آپارتمان 15 طبقه خودکشی کند که این آتشنشان توانست با عبور از مسیری خطرناک جان وی را نجات دهد.

ریسک بزرگ آتشنشان زیرک در نجات زن جوان حین خودکشی + فیلم باید اضافه شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات دراماتیک یک زن جوان را در استان " آنهوی " در شرق چین به تصویر می کشد. این زن که قصد داشت با پریدن از بالای یک  آپارتمان 15 طبقه خودکشی کند توسط یک آتشنشان زیرک نجات یافت. گفته می شود این زن به علت اختلاف با شوهرش قصد پرت کردن خود از ارتفاع 45 متری را داشت که این آتشنشان با به خطر انداختن جانش توانست او را نجات دهد. 

در ویدئوی منتشر شده در حالی که چند نفر مشغول سرگرم کردن این زن جوان هستند این آتشنشان با عبور از مسیری خطرناک خود را به پشت سر این زن رسانده و مانع پریدن وی می شود. بلافاصله سایر آتشنشانان به کمک وی آمده و این دختر را به داخل بالکن می کشند.

گفتنی است؛ این حادثه روز جمعه رخ داد و آتشنشانان پیش از شروع عملیات نجات، در پایین این ساختمان تشک های مخصوص نجات را مستقر کرده بودند.
 
 


دانلود فیلم
 
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
هلش میدادی پایین
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۲۲:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
آفرین آتش نشانی ها