میزان صادرات در بخش های مختلف و هدف گذاری های صادراتی در سال 96 با برنامه مشخص پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به اینکه تقویت تولید نیازمند توسعه صادرات است، گفت: تمامی مسایل موانع و زمینه های تسهیل صادرات بصورت اصولی احصا و بررسی می شود.

وی افزود: رفت و آمدهای صادراتی بین استان و بازارهای هدف باید مستمر و پایدار باشد و برنامه های صادراتی از سوی بخش خصوصی با جدیت دنبال شود.

رییس کارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به این که ظرفیت صادراتی مازندران بسیار بالاست، گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل و تسهیل مسایل گمرکی در جهت رشد و افزایش صادرات استان در بخش های مختلف بیش از پیش دنبال شود.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به سفرهای هيات های تجاری استان به كشورهای همسايه و بازارهای هدف، افزود: هر گونه اعزام هيات های اقتصادی– تجاری بايد همراه با پيگيری های مداوم و تحقق خروجی های پيش بينی شده منجر شود و برآيند ارتباطات تجاری مشخص باشد.

حسن خيريانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال، از ابلاغ بسته های اقتصاد مقاومتی در حمايت از توليد و اشتغال به استان ها خبر داد و گفت: توسعه تجارت خارجي از جمله محورهاي ابلاغي در راستاي حمايت از توليد است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.