محدودیت های ترافیکی روز برات،زیارت اهل قبور در بیرجند اعلام شد.

سرهنگ رضایی،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت:ضمن تبریک نیمه شعبان، میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و با عنایت به اینکه شهروندان بیرجندی طبق روال همه ساله در روز 14 شعبان(برات) جهت زیارت اهل قبور به مزارشهدا و بهشت متقین مراجعه می کنند،پلیس راهنمایی و رانندگی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و تسهیل در عبور و مرور نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی پس از تکمیل شدن ظرفیت پارکینک های مزارشهدا اقدام خواهد کرد.

وی افزود:به كليه همشهريان عزيز توصیه می شود از نقاط مختلف شهر با استفاده از وسايل نقليه عمومی به مزار شهدا مراجعه  کرده و آن دسته از شهروندانی كه قصد دارند از وسيله نقليه شخصی استفاده کنند می توانند از مسيرهای،شمال شهر:از بلوار جوادیه –بلوار پیامبراعظم(ص) به  مزار شهدا عزیمت و خودروهای خود را در پارکینک ضلع شرقی و یا در امتداد بلوار پیامبراعظم(ص) پارک کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:از منطقه جنوب شهر می توانند ازبلوار پیامبر اعظم(ص) -تقاطع عباس آباد-به مزار شهدا عزیمت و خودروهای خود را در حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) و پارکینک تعبیه شده در ضلع غربی و امتداد رودخانه پارک کرده و سپس با اتوبوس های پیش بینی شده به مزار شهدا عزیمت نمایند.

سرهنگ رضایی افزود:ساکنان هسته مرکزی شهر نیز می توانند ازخیابان انقلاب و جمهوری-میدان امام حسین(ع) به مزار شهدا عزیمت و در محوطه باز مقابل مزار شهدا(قتلگاه) و پارکینک ضلع غربی و شرقی و امتداد رودخانه خودروهای خود را پارک کنند.

وی گفت: از مردم انتظار می رود که همچون گذشته همکاری لازم با عوامل پلیس راهور داشته باشند و تأکید می شود جهت رفاه حال خود و دیگران خودروهای خود را بصورت منظم و به صورتی که سد معبر ایجاد نشود پارک کنند.

لازم به ذکر است تعدادی تاکسی صلواتی جهت جابجایی همشهریان عزیز در داخل بهشت متقین در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.