دکتر حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز چهارشنبه جهت بازدید از اماکن بهداشتی و درمانی استان و افتتاح پروژه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان وارد سنندج شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛11 پروژه عمرانی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز چهارشنبه با حضور دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و تحول در آموزش و نیز مأموریت‌های دانشگاه و بهبود وضعیت بیماران و دانشجویان افتتاح خواهد شد .

پنج پروژه در بخش آموزش شامل سالن امتحانات دانشکده پزشکی، سالن امتحانات دانشکده بهداشت، سالن مهارت‌های بالینی دانشکده پزشکی و آزمایشگاه و مرکز مهارت‌های بالینی دانشکده پیراپزشکی و مرکز سلامت به بهره برداری می‌رسد .

در حوزه پژوهش نیز آغاز عملیات پژوهشکده سلامت و در بخش درمان نیز کلینیک ویژه بانه، درمانگاه، سایت اداری و ورودی مرکز پزشکی توحید به انجام خواهد رسید.

وی خوابگاه دانشجویی 300 نفره پسران در جهت رفاه دانشجویان، پروژه‌های اداری سالن جلسات دفتر رئیس دانشگاه و تالار افتخارات را هم افتتاح می‌کند.

اعتبار هزینه شده برای کل پروژه‌ها، 14 میلیارد تومان است .

این چهارمین سفر وزیر بهداشت به استان کردستان در دولت یازدهم است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.