قائم مقام رئیس بیمارستان آموزشی درمانی قلب بوشهر از تقویت حضور بیماران تالاسمی استان بوشهر در عرصه‌های ورزشی خبر داد.

تقویت حضور بیماران تالاسمی استان در عرصه‌های ورزشی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمدرضا حاجیانی در مراسم روز جهانی تالاسمی با بیان اینکه امروزه جوامع بین‌المللی به دنبال پیشگری از ابتلای به تالاسمی هستند اما این موضوع نباید موجب شود تا تنها نظاره‌گر مشکلات شما باشیم، گفت: آزمایش‌های لازم در بیمارستان شهدای خلیج فارس برای بیماران تالاسمی انجام می شود و اصلی‌ترین مشکل پیش روی بیماران تالاسمی تامین خون و فراورده‌های خونی است که تاکنون با پشتیبانی درخور تقدیر سازمان انتقال خون از بروز این مشکل جلوگیری به عمل آمده است.

مسئول هیئت ورزشی بیماران تالاسمی و پیوند اعضای استان بوشهر افزود: اولین وظیفه ما در حوزه پزشکی و درمانی فراهم سازی شرایط لازم برای دریافت خون تازه و با کیفیت برای بیماران است.

حاجیانی با بیان اینکه در کنار ایجاد زمینه‌های پیشگیری و درمان بیماران تالاسمی تقویت روحیه امید به زندگی و ایجاد نشاط و شادابی از دیگر وظایف ما در برابر بیماران تالاسمی است، خاطرنشان کرد: به دنبال حضور بچه‌های تالاسمی در عرصه‌های مختلف ورزشی هستیم تا بتوانیم زمینه افزایش انگیزه آنان را فراهم کنیم.

مسئول هیئت ورزشی بیماران تالاسمی و پیوند اعضای استان بوشهر گفت: بیماران تالاسمی بوشهر در این چند سال در رشته‌های ورزشی شنا، پینگ پونگ، بدمینتون، دو میدانی، دارت و  شطرنج  خوش درخشیدند.

قائم مقام رئیس بیمارستان آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: روز جهانی تالاسمی بهانه‌ای است برای همراهی و همدردی با افراد و خانوداه‌هایی که ناخواسته دچار این مشکل شده‌اند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.