آئین گرامیداشت هفته جوان و تقدیر از جوان یاوران نمونه با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و در آئین گرامیداشت هفته جوان، تقدیر از جوان یاوران نمونه و افتتاح ساختمان جدید موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت:: دشمن به طور کاملا حساب شده به جنگ با فرهنگ مترقی انقلاب اسلامی مبادرت ورزیده و جوانان و نوجوانان را هدف اصلی حمله خود قرار داده است.

وی افزود: نوجوانان و جوانان سراسر انرژی هستند و اگر فضاهای تربیتی مناسب برای آنان فراهم نگردد دشمن ذهن و انرژی آنان را به نفع خود به تاراج خواهد بود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی با در اختیار گذاشتن فضایی جدید و وسیع برای سازمان جوانان آستان قدس و اتخاذ مربیان مجرب و متخصص درصدد برآمده از همه ظرفیت‌های خود برای تعالی جوانان بهره گیرد تا آنان بیمه امام رضا (ع) شوند.

در این مراسم که با حضور فعالان فرهنگی و نخبگان جوان استانی برگزار شد، در فضایی صمیمی از جوان یاوران نمونه با اهدای هدایا و لوح سپاس، تقدیر شد.

انتهای پیام//م. ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.