سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:متاسفانه در شروع بازی کمی با استرس کار کردیم و بعد از دریافت گل خیلی فشار آوردیم تا بازی را به تساوی بکشانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از پایان مسابقه مقابل الجزیره،اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود،چرا که حریف بدون استرس بازی کرد. متاسفانه در شروع بازی کمی با استرس کار کردیم و بعد از دریافت گل خیلی فشار آوردیم تا بازی را به تساوی بکشانیم. انتخاب خسیف را به عنوان بهترین بازیکن تصمیم درستی می دانم. خوشحالم از این که بازیکنان ما بدون توجه به مشکلات در زمین مسابقه با قلب خود بازی کردند تا مردم خوزستان خوشحال شوند.

 وی ادامه داد:‌ خدا را شکر به هدفی که دنبالش بودیم رسیدیم و همین که دروازه‌بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین شد نشان می‌دهد که تیم ما عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت. از بازیکنانم تشکر می کنم که با جان و دل بازی کردند اما این ها مستحق حمایت مسئولان هستند و تا همین جای کار نیز شق القمر کردیم.
 
وی افزود: قرارداد بازیکنانم به پایان رسیده و امیدوارم مسئولان استان تا پیش از دیدار مقابل الهلال وعده‌های خود را عملی کنند.
 
سرمربی تیم استقلال خوزستان درپایان درباره واگذاری این تیم خوزستانی تصریح کرد: تیممان قرار است به یک شرکت نفتی واگذار شود و هیئت مدیره باشگاه نیز این موضوع را تایید کرده است اما باید اداره ورزش استان به آن نظارت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار