مربی تیم فوتبال الجزیره امارات، گفت: با یک تیم قوی در یک کشور زیبا بازی کردیم و امتیاز خوبی گرفتیم.

هامبر در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال خوزستان،‌اظهار داشت: با وجود این که بیش تر بازیکنان ما از تجربه لازم برای حضور در این مسابقات برخوردار نبودند اما با یک تیم قوی در یک کشور زیبا بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم با امتیاز ایران را ترک کنیم.
 
وی افزود: برعکس علی خسیف که با تجربه بود بازیکنان خط دفاع تیممان بی تجربه بودند. او ما نه تنها بهترین بازیکن زمین و بلکه او بهترین کاپیتان کشور ما است.
 
مربی الجزیره در مورد اینکه چه نظری در رابطه با هواداران خوزستانی دارد و اینکه آیا انتظار انجام این بازی خوب را داشت، خاطرنشان کرد:‌ باید بگویم تیم استقلال خوزستان هواداران فوق العاده و پر سر و صدایی دارد و خوشحالم که در یک جو خوب بازی کردیم. در مورد بازیکنان جوان تیم‌مان باید بگویم عملکرد آن ها عالی بود.

وی در مورد این که آیا به هواداران قول می دهد با آمادگی بیشتر خود را برای لیگ قهرمانان سال بعد آماده کنند یا خیر، گفت:‌ در ابتدای فصل اهداف متفاوتی در سر داشتیم. هدف مان این بود که در لیگ امارات خوب ظاهر شویم.در حال حاضر تمام تمرکزمان روی لیگ امارات معطوف کرده ایم. در ادامه فرصت داریم که بازهم اهداف جدیدی را دنبال کنیم. لیگ آسیا هم می تواند جزء برنامه های ما برای فصل بعد باشد. این برای دومین بار بود که به ایران می ایم مردم شما فوق العاده مهمان نواز و خوب هستند و برای تان آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.