امروز از کتاب "مرز ما عشق است" از سروده‌های حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی با حضور جمعی از اهالی شعر و ادبیات در اهواز رونمایی شد.

مرز ما عشق است در اهواز رونمایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ در مراسم رونمایی از این کتاب اهالی شعر و ادبیات از جمله علیرضا قزوه، عبدالرحیم سعیدی‌راد، ناصر فیض، حامد صافی، مرتضی حیدری آل‌کثیر، محمدمهدی سیار و علی داودی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی در آئین رونمایی از کتاب "مرز ما عشق است" اظهار داشت: مجموعه اشعار "مرز ما عشق است" از 29 غزل و 11 رباعی  تشکیل شده همچنین این مجموعه شعر اکنون در حال چاپ است و روانه نمایشگاه کتاب می‌شود.

وی افزود: اشعار کتاب "مرز ما عشق است" گزیده‌ای از شعر‌های سال 89 تا 95 است و اشعار این مجموعه شامل غزل‌ها و رباعی‌های با موضوعات آئینی، اجتماعی و عاشقانه است.

به حجت الاسلام محمدمهدی شفیعی سال گذشته در دیدار با مقام معظم رهبری و جمعی از اهل فرهنگ و هنر به شعر خوانی پرداخت که در این دیدار شعری را به مقام شامخ شهدای مدافع حرم تقدیم کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای هر بیت از ابیات آن یک آفرین می‎‌گفتند. ایشان بعد از خاتمه شعر او، ضمن تبریک به این شاعر جوان به جهت پختگی شعرش فرمودند: "هم لفظ، هم معنا و هم مناسبت، نو بود".

متن یکی از اشعار کتاب "مرز ما عشق است"

زیر و رو کن دفترم را زیر و رو!، بی فایده است

نیست غیر از عشق چیزی، جستجو بی‌فایده است

خاطراتم را بگرد و داغ‌ها را تازه کن

جستجو دنبال هرچه غیر او بی‌فایده است

زندگی بی‌ عشق یک باغ گل مصنوعی است

همنشینی با گل بی‌رنگ و بو بی‌فایده است

عقل می‌ترساندم از این که رسوایم کند

گرچه تهدید من بی‌آبرو بی‌فایده است

"گفتگو آیین درویشی نبود" و نیست پس

با من یک لا قبا این گفتگو بی‌فایده است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.