660 میلیون ريال کالای قاچاق در سوادکوه کشف شد.

سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف کالای قاچاق، به ارزش 660 میلیون ريال کالای قاچاق در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان خبر داد .

وی افزود: در اجرای طرح برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان ، ماموران پليس آگاهي شهرستان سوادکوه، حين انجام ماموريت و کنترل مبادي ورودي و خروجي شهرستان موفق شدند، دو دستگاه کاميونت ايسوزو حامل کالاي قاچاق را شناسايي و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران در بازرسي از اين خودورها مقادير زيادی کالای قاچاق شامل 44 عدد رگلاتور گاز مايع خودرو ، 100 عدد فشارسنج CNG و 55 عدد لوازم بهداشتی چينی کشف کردند.

سرهنگ خادمی افزود: در ادامه اجرای این طرح ماموران کلانتری زیراب نیز موفق به کشف دو دستگاه موتورسیکلت ، لوازم خودرو و لوازم منزل قاچاق در حین کنترل محورهای مواصلاتی به این شهرستان شدند .

وی مجموع ارزش ريالی کشفيات کالای قاچاق در این شهرستان را بالغ بر 660 میلیون ريال اعلام کرد و گفت: در اجرای اين طرح ها 6 قاچاقچی کالا دستگير و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذيری به بدنه اقتصاد ملی وارد می کند که از مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار در اين خصوص را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.