کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مشکلات کشور قابل حل است و نگاه ما به ایرانی نگاه به دور از قومیت و مباحث دینی است.

قالیباف: در شهرداری تهران هیچ گاه از کار کردن دریغ نکردم/همه مشکلات کشور قابل حل استبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از مردم کردستان که ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: کشور ما با چالش و بحران اقتصادی روبرو است و بحث بیکاری قومیت خاصی را نمی شناسد و همه درگیر ان هستند.

وی در ادامه افزود: استان کردستان و شهرهای مرزی شرایط سخت‌تری نسبت به سایر شهرهای کشور دارند و اولین موضوع در دولت مردم حل معضل بیکاری است و قطعا این کار از مناطق محروم شروع خواهد کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول مدیریتم در شهرداری هیچ زمانی از کار کردن خسته نشدم گفت: در این دوازده سال مدیریتم در شهرداری تهران با وجود اینکه دولت ها همکاری نمی‌کردند و سختی‌های زیادی نیز وجود داشت هیچ گاه از کار کردن غافل نشدم و به همین دلیل امروز شاهد تهرانی متفاوت نسبت به گذشته هستیم اما با کمال تاسف برخی شهرها هنوز هیچ تغییری نکرده‌اند و با وجود جوانان نخبه و منابع فراوانی که در کشور داریم باز هم نگاه‌ها به خارج از کشور است.

قالیباف با اشاره به ضعف مدیریت در کشور تصریح کرد: ما اگر در کشور فقیر داریم به دلیل ضعف مدیریتی مدیران است و همین ضعف مدیریت چهار درصدی‌ها است که منافع کشور را به یغما می‌برند و معتقدم همه مشکلات کشور قابل حل است و نگاه ما به ایرانی نگاه به دور از قومیت و مباحث دینی است.

وی با اشاره به بحث قاچاق کالا و وضعیت بازارچه‌های مرزی گفت: بنده در بین مسئولان کشور جز محدود افرادی بودم که از وضعیت بازارچه‌های مرزی اطلاع داشتم و قطعا در دولتم با کسانی که قاچاق کالا و ارز انجام می‌دهند به شدت برخورد خواهم کرد. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز جوانان تحصیل کرده به دلیل نبود شغل به انحراف کشیده می‌شوند اظهار داشت: ما وقتی می‌گوییم 5 میلیون شغل ایجاد خواهیم کرد به این معنا است که در کنار آن 5 میلیون زندگی و ازدواج نیز افزایش خواهد یافت و باید هر چه سریعتر برای جوانان اقداماتی فوری انجام داد.

قالیباف در ادامه با اشاره به توانایی بانوان در انجام امور کشور گفت: در کشور باید به بانوان تحصیل کرده توجه شود و اکنون در مدیریت شهرداری تهران 15 درصد از مدیران بانوان هستند و در همین شهرداری تهران چند هزار نفر از استان کردستان مشغول به کار شدند.

وی در پایان با بیان اینکه برای ایجاد 5 میلیون شغل در تهران تایمر خواهم گذاشت اظهار کرد: ما در همه پروژه‌های عمرانی تهران زمانی را تعیین کردیم و در همان زمان پروژه‌ها به اتمام رسید و سعی ما بر این است که در دولت مردم برای ایجاد اشتغال یک تابلو در سطح شهر نصب کنیم و به میزان اشتغال ایجاد شده از آن رقم کم خواهیم کرد.
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.