نماز جمعه پایگاه فرهنگی جامعه برای گسترش اهداف انقلاب اسلامی است و این وظیفه اصلی ستادهای نماز جمعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، آیت الله سد احمدعلم الهدی امام جمعه مشهد امروز در گردهمایی یک روزه مسوولان ستادهای نماز جمعه استان در مشهد گفت::مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات شود، اما انچه مهم است این که باید حاکمیت گفتمان انقلاب در جامعه مستقر شود.

وی افزود: در راس امور اجرایی کشور باید فردی قرار گیرد که معتقد به گفتمان انقلاب باشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه جریان انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد گفت: ستاد نماز جمعه ابزاری برای پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی است.

آیت الله سد احمدعلم الهدی افزود:ماهیت انقلاب ما برای پیاده سازی اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و این واقعیتی است که اینهمه برای آن خون داده شد و در هیچ نقطه‌ای متوقف نشده است.

وی گفت:این خون‌های ریخته شده سبب قدرت یافتن اسلام و جان گرفتن آن است، ما با انجام کارهای که برای بهبود رندگی مردم است میخواهیم به دنیا الگو بدهیم که کشوری بعد ۸ سال جنگ و بحران زیر سایه اسلام چگونه در راه پیشرفت مدیریت می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود:مهم حاکمیت انقلاب و گفتمان آن است و اینکه اقتصاد، سیاست، امنیت همه به سوی یک هدف و آن فرج امام عصر (عج) باشد و این یک واقعیت باورمندانه است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم معادی مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی هم در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: نماز جمعه هدایتگر مردم به سوی انتخاب فرد اصلح در انتخابات است.
انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.