فرماندار شیراز گفت: متاسفانه با وجود اعلام قبلی، بسیاری از کاندیداها دچار تخلف انتخاباتی به ویژه در تبلیغات پیش از موعد شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز در نشست توجیهی قوانین و مقررات مرتبط با تبلیغات کاندیداها گفت: عصر امروز نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها و کدهای انتخاباتی کاندیداهای شوراها به فرمانداری اعلام می شود و کاندیداها با مراجعه به این نهاد می‌توانند این کدها را دریافت کنند.
 
عالیشوندی با اشاره به اینکه بسیاری از کاندیداها در تبلیغات پیش از موعد خود دچار تخلفات انتخاباتی شده‌اند، افزود: متاسفانه با وجود اعلام قبلی، بسیاری از کاندیداها دچار تخلف انتخاباتی به ویژه در تبلیغات پیش از موعد شده‌اند که در این راستا 10 پرونده قضایی تشکیل شده است.
 
وی ادامه داد: کاندیداها باید توجه داشته باشند که در مناطق 11 گانه شهر شیراز می‌توانند ستاد تبلیغاتی داشته و در این راستا باید مسؤول ستاد و مکان دائر شدن ستاد خود را به فرمانداری اعلام کنند.
 
فرماندار شیراز با اشاره به اینکه مکان‌های ممنوعه تبلیغاتی پیش از این اطلاع‌رسانی شده است، تصریح کرد: در زمینه تبلیغات غیرقانونی به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌کنیم و سوابق افراد نیز مستندسازی خواهد شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید عرب
۱۰:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
کد انتخاباتی
آخرین اخبار