رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات در طبس با بیان اینکه قانون فصل الخطاب کاندیداها باشد ،گفت:برای تبلیغات مقرراتی وجود دارد که باید رعایت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات در طبس و معاونت سیاسی فرمانداری طبس صبح امروز در جلسه توجیهی و آشنایی با مقررات و قوانین پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در سالن همایش های هلال احمر شهرستان طبس گفت:قانون می گوید از ۸ روز به انتخابات می توانند تبلیغات را آغاز کنند و پیش از موعد، تخلف از قانون است.

سعید برقی با بیان اینکه در چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در طبس ۵۳ نفر کاندیدا شده بودند،افزود:در این دوره ۱۰۹ نفر کاندیدا شدند که این میزان افزایش صددرصدی دارد.

وی با بیان اینکه حضور و کاندیدا شدن این تعداد از همشهریان، بروز علاقه به نظام است،گفت:مجریان و برگزار کنندگان وظیفه سعی در حضور حداکثری و صیانت از رأی مردم را دارند.

رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات در طبس و معاونت سیاسی فرمانداری طبس افزود:تأکید من برای این است که اگر ما قانون را رعایت کردیم می توانیم در فضایی سرشار از تفاهم و مودت یک رقابت سالم را انجام دهیم.

سعید برقی اظهار کرد:هرکاندیدا فقط می تواند یک ستاد تبلیغاتی تشکیل دهد، مطلبی خلاف واقع بیان نشود، انجام تبلیغات بر روی املاک دولتی نباشد و در بخش خصوصی باید با اجازه مالک اتفاق بیفتد.

وی گفت:کاندیداها فقط در قسمتهایی که برای تبلیغات در نظر گرفته شده تبلیغات کنند و وظایف و اختیارات شورا را نیز مطالعه کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.