واحدهای تولیدی بخش کشاورزی چنانچه مواردی نیازمند بررسی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است،در شهرستان ها با مراجعه به جهاد کشاورزی، درخواست خودشان را ارائه دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، نخستین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 96، صبح دوشنبه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان و حضور اعضاء برگزار و مشکلات تولیدکنندگان حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه پنج مورد در بخش کشاورزی و دو مورد در خصوص تسهیلات بانکی با حضور مدیران بانک های ملی، ملت،سپه، صادرات و کشاورزی مطرح و تصمیمات لازم اخذ شد.
همچنین در جلسه فوق مشکلات آب واحد پرورش بلدرچین و مسائل تسهیلات بانکی سنوات گذشته واحد تولیدکننده شیره و سرکه خرما شهرستان بم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید مساعدت لازم صورت گیرد و طی دوهفته آینده گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: کلیه صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین واحدهای تولیدی بخش کشاورزی (گاوداری ها، دامداری ها، مرغداری ها و سایر واحدهای فعال) درخواست می شود چنانچه مواردی نیازمند بررسی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است،در شهرستان ها با مراجعه به جهاد کشاورزی، درخواست خودشان را ارائه دهند.
عباس سعیدی افزود: درخواست ارائه شده سپس در سازمان جهادکشاورزی استان بررسی و مرتفع خواهد شد و چنانچه در چهارچوب اختیارات این سازمان نباشد، این درخواست در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار کرمان مطرح و تصمیم گیری می شود.

طی یکسال گذشته بیش از 16 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بخش کشاورزی شمال استان با 14 مصوبه برگزار شده است که عمده مسائل و مشکلات به تسهیلات بانکی باز می شود.
تولید سالانه انواع محصولات کشاورزی شمال استان کرمان، در سطح کشت باغی 312 هکتار و در سطح کشت زراعی 140 هکتار می باشد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار