تیم دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین دوره مسابقات نجات غریق ساحلی کشور به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق مازندران با بیان اینکه مسابقات نجات غریق ساحلی کشور در سه رشته دو 14در 90 متر ، دو 90 مترسرعت انفرادی و پرچم ساحل برگزار شد، گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 564 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: تیم هیات نجات و غریق خوزستان با 454 امتیاز و ارتش جمهوری اسلامی با 398 امتیاز به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت: تیم های هیات نجات غریق مازندران، سپاه محمد رسول الله(ص) تهران، هیات نجات غریق بوشهر، هیات نجات غریق اصفهان و هیات نجات غریق خراسان شمالی در جایگاه چهارم تا هشتم جدول این مسابقات جای گرفتند.

نقی کریمیان افزود : در ماده دو 14در 90 متر خوزستان درجایگاه نخست ایستاد. همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی و تیم هیات نجات غریق مازندران، به ترتیب با 36 و 32 امتیاز در ردهای دوم و سوم جای گرفتند.

وی گفت: در دو 90 مترسرعت انفرادی احسان طهماسبی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 20 امتیاز اول، مهران حسینی از مازندران با 18 امتیاز دوم و فرشاد اداوی از تیم خوزستان با 16 امتیاز سوم شدند.

کریمیان افزود: در رشته پرچم در ساحل، محمد حسن زاده از دانشگاه آزاد اسلامی با 20 امتیاز ، فرشاد اداوی و علی آشوری هر دو از تیم خوزستان به ترتیب با 18 و 16 امتیاز، عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.