به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتظار میرود بعد از طی شدن مراحل پیش تولید برنامههای یاد شده از اواسط ماه ژوئن پخش شوند.
مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک در ماههای گذشته تصریح کرده بود که فیسبوک به دنبال تولید محتوای اختصاصی و اصیل است و قصد دارد از این طریق کاربران بیشتری را جذب خود کند. تولید برنامههای تلویزیونی منجر به جذب تبلیغات و آگهیهای بازرگانی بیشتری نیز برای فیسبوک خواهد شد.
بخشی از این برنامههای تلویزیونی مشابه با برنامههای تلویزیونی شبکههای سنتی خواهند بود و زمان پخش طولانی خواهند داشت و برای تولید آنها هم سرمایهگذاری قابل توجهی به عمل میآید. اما بخش دیگری از این برنامهها در قالب ویدئوهای ۵ تا ۱۰ دقیقه ای تولید میشوند که مناسب استفاده در فضای مجازی خواهند بود و ممکن است برای نمایش آنها یک زبانه پخش ویدئویی به فیس بوک اضافه شود.
هنوز اطلاعات چندانی در مورد ماهیت و محتوای این برنامههای تلویزیونی در دست نیست. اما گفته میشود فیسبوک در حال مذاکره با تعدادی از بازیگران مشهور و چهرهای ورزشی شناخته شده است تا آنها در این برنامههای اختصاصی حضور یابند.
منبع: فارس