معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برنامه‌های حوزه کتاب در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

برنامه‌های حوزه کتاب در استان بوشهر حمایت می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیروس فتحی در آیین اختتامیه اولین جشنواره قهرمان کتاب شهرستان دشتی در تالار فرهنگ و هنر خورموج اظهار داشت: کتاب بهترین دوست ما انسان ها است که گاهی اوقات به فراموشی سپرده می شود و ما باید به آن اهمیت بیشتری بدهیم و سعی کنیم کتاب بخوانیم، کتاب، خوب بخوانیم و کتابِ خوب بخوانیم.

وی ادامه داد: با نگاه به تاریخچه کتاب و کتاب خوانی و چگونگی چاپ آن که امروزه دارای کتاب‌های الکترونیکی هستیم می‌بینیم که در مفهوم آن تغییری ایجاد نشده است و به عنوان مفهوم ارزشمندی برای ما است.

فتحی افزود: احراز پایتخت کتاب توسط شهر بوشهر، شهر برتر جام باشگاه های کتاب خوانی توسط خورموج و قرار گرفتن ٣ شهر برازجان، شبانکاره و کنگان در جمع شهرهای برتر کتاب کشور و روستای درازی در جمع ۱۰ روستای برتر کتاب کشور و چهار روستایی در جمع ۲۰ روستای برتر نشان از علاقه‌مندی مردم استان به کتاب خوانی و تلاش و برنامه ریزی مدیر کل ارشاد اسلامی استان و مجموعه ایشان است.

وی اضافه کرد: جشنواره قهرمان کتاب اتفاق خوب و میمونی است که در شهرستان فرهنگ دوست و هنر پرور دشتی که همواره زادگاه و جایگاه علما و ادبا بوده روی داده و به سهم خودمان سه میلیون تومان به دومین جشنواره اختصاص می دهیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.