در مراسم افتتاحیه دانشگاه علوم پزشکی مجازی عنوان شد؛

آموزش پزشکی مجازی فرصتی در سطح ملی/ عدالت در آموزش مهم‌ترین دستاورد پزشکی مجازی

وزیر بهداشت گفت: آموزش پزشکی مجازی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور فرصت ساز است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم افتتاحیه دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بتوانند از آموزش مجازی بهره‌مند شوند جای خرسندی دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مجازی، عدالت در آموزش است

وزیر بهداشت بیان کرد: ارائه خدمات آموزش پزشکی مجازی یک فرصت در سطح ملی است که مجدانه توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی مجازی و وزارت ارتباطات پیگیری شده است.

وی در خصوص دانشگاه پزشکی مجازی گفت: عدالت در آموزش و آموزش با کیفیت عالی که بستر آن در وزارت ارتباطات تعریف شده است می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد. 

هاشمی خواستار تعامل هئیت امنای دانشکاه علوم پزشکی مجازی، وزیر ارتباطات و معاونت آموزشی وزارت بهداشت شد و از حمایت وزارت بهداشت در توسعه دانشگاه علوم پزشکی مجازی خبر داد.

طرح سلامت در حوزه انتخابات مغفول واقع شده است
در ادامه مراسم محمود واعظی وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مجازی با عدالت در آموزش بستر خوبی را فراهم کرده است و تمایل دانشگاه‌های معتبر دنیا به آموزش پزشکی مجازی نشان می‌دهد که این موضوع فواید زیادی برای کشور دارد.

وی افزود: امروز در کلانشهرها باید دنبال راه‌حل‌هایی باشیم که برای آموزش اساتید و دانشجویان بهینه باشد و این فرصت به این منظور طراحی شده است.

واعظی گفت: این که شعار بدهیم برای همه فرصت آموزشی فراهم می‌کنیم امکان‌پذیر نیست، اما فضای مجازی بستر خوبی فراهم کرده و شبکه انتقال کشور از ۹۰۰ گیگابیت بر ثانیه به ۱۰ هزار رسیده و حجم اطلاعات ۳ برابر شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.