طی چهار سال گذشته، ۱۰۲ دستگاه انواع ماشین آلات به شهرداری‌های استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرکرد گفت: در طول فعالیت دولت یازدهم، ۱۰۲ دستگاه انواع ماشین آلات و ۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار به ۴۰ شهرداری استان واگذار شد.

وی افزود: در این مدت همچنین ۱۰ هزار تن قیر رایگان، احداث ۲۹ ساختمان آتش نشانی و واگذاری ۱۰ درصدی از محل فروش زمین‌های دولتی به شهرداری‌ها کمک گردید.

سلیمانی اضافه کرد: در ۴ سال گذشته، شاخص گاز رسانی استان از ۸۳ و نیم درصد به ۹۴ و نیم درصد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در این مدت برای اصلاح شبکه و آبرسانی به ۲۳۰ شهر، روستا و ناحیه صنعتی چهارمحال و بختیاری هم یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احداث ۹۰ خانه بهداشت، افتتاح جاده جایگزین کارون ۴، بهره برداری از پست ۴۰۰ کیلو ولت برق لردگان، تکمیل بیمارستان‌های مالخلیفه، کوهرنگ و بروجن، ساخت ۲۲۰ کیلومتر جاده ۴ خطه، راه اندازی واحدهای تولیدی فولاد، چادر مشکی، آب معدنی، توسعه باغات دیم، رونق گردشگری، آغاز عملیات اجرایی فناوران ۲ شهرکرد و طرح آهک هیدراته دزک، اجرای شبکه‌های آبیاری نوین در زمین‌های کشاورزی، ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای و رشد اقتصادی از دیگر فعالیت‌های دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

سلیمانی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای جاده شهرکرد به بروجن و لردگان هزینه شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری اضافه کرد: مردم ایران و استان چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

گفتنی است: همایش گرامیداشت شوراهای اسلامی با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای سراسر استان چهارمحال و بختیاری در سالن غدیر شهرکرد برگزار گردید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.