17نفر از افراد رد‌صلاحیت شده در آبادان تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان گفت: پیش‌تر ۳۳ نفر برای حضور در انتخابات شورا رد صلاحیت شده بودند که بر اساس آخرین اعلام ۱۷ نفر از این تعداد تأیید صلاحیت شده و می‌توانند کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان آبادان شوند.
 
ریاض فرحانی در نشست خبری افزود: بر اساس اعتراضاتی که ثبت‌نام کنندگان ردصلاحیت شده به موارد رد‌صلاحیت خودشان برای کاندیداتوری انتخابات شورا داشتند این اعتراضات موردبررسی قرار گرفتند.
 
وی گفت: مطابق آئین‌نامه، هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی شورای شهر و بر اساس منابع 4 گانه نتیجه این بررسی‌ها را اعلام کرد.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: پیش‌تر 33 نفر رد صلاحیت شده بودند که بر اساس آخرین اعلام 17 نفر از این تعداد تأیید صلاحیت شده و می‌توانند کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان آبادان شوند.
 
فرحانی عنوان کرد: کاندیداها از تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و تا 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری ادامه دارد و پس‌ازآن تبلیغات ممنوع می‌شود.
 
وی افزود: با سازمان‌های مردم‌نهاد، احزاب، تشکل‌ها، اقوام و رسانه‌های موجود در شهرستان آبادان جلسات توجیهی برگزارشده است.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان افزود: برگزاری جلسات توجیهی با اعضای اجرایی، کاربران کامپیوتر، مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری و کاندیدهای تأیید صلاحیت شده شورای شهر و روستای شهرستان آبادان نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.
 
فرحانی با اشاره به اینکه 2 هزار نفر نیروی انسانی در روز رأی‌گیری درگیر کار هستند، عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای پشتیبانی این افراد دیده‌شده است.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.