مسؤولان آینده کشور نباید فقط فریاد بزنند، باید در راستای آبادانی شهرها گام بردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه مسؤولان آینده کشور نباید تنها فریاد بزنند بلکه باید در راستای آبادانی شهرها گام بردارند گفت: از مسؤولان بپرسید برای آبادان چه کرده‌اند، مدیران ما باید همت کنند و به دستورات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به شهرهای آبادان و خرمشهر توجه کنند.
 
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در حاشیه سخنرانی سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای نماز جمعه آبادان، افزود: وضعیت آبادان جز یک یا دو منطقه بسیار اسفبار است و این ناشی از ناتوانی مدیران است.
 
وی ادامه داد: بیش از 30 هزار نفر از جوانان تحصیل کرده آبادان با مشکل اشتغال روبرو هستند و غالبا جوان آبادانی با مشکل ازدواج و شروع زندگی مشترک مواجه هستند.
 
امام جمعه آبادان تصریح کرد: مسئله گرد و غبار، نبود اشتغال، کمبود امکانات از معضلات جدی آبادان است که همچنان از توجه مسؤولان به دور است.
 
ابراهیمی پور عنوان کرد: مواد مخدر نیز دروازه نابودی جوانان است که همچنان در کوچه‌های شهر با این پدیده شوم مواجه هستیم.
 
وی افزود: از مسؤولان بپرسید برای آبادان چه کرده اند، مدیران ما باید همت کنند و به دستورات رهبر مبنی بر توجه به شهرهای آبادان  و خرمشهر توجه کنند.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان آبادان یادآور شد: ما باید بدانیم که در چهار سال آینده قرار است مملکت را به دست چه کسانی بسپاریم، مسؤولان آینده کشور نباید تنها فریاد بزنند و باید در راستای آبادانی شهرها گام بردارند.
 
امام جمعه آبادان ادامه داد: مدیریت چهار سال آینده زندگی ماست و از اهمیت بالایی برخوردار است، از طرفی هر کدام از ما نسبت به سرنوشت خود باید حساس باشیم.
 
ابراهیمی پور در پایان گفت: در هر کس توانایی و صداقت را ببینیم به آن فرد در انتخابات رای خواهیم داد.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.