مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی یزد اعلام شد.

حسینی مطلق کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:در جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی 6 کتاب ویژه سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به مسابقه گذاشته شده و علاقه مندان می توانند به صورت فردی و خانوادگی در جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

حسینی مطلق افزود: هم اکنون کتاب های جشنواره به تمامی کتابخانه های عمومی سراسر استان ارسال شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به هریک از کتابخانه ها، ضمن تهیه کتاب های مسابقه، پاسخنامه شرکت در جشنواره را نیز دریافت کنند.

وی عنوان کرد: البته در هفتمین دوره این جشنواره امکان شرکت اینترنتی و آنلاین در مسابقات کتابخوانی جشنواره نیز فراهم شده است و فایل الکترونیکی کتاب های جشنواره نیز از طریق سایت ادراه کل کتابخانه های عمومی یزد به آدرس www.yazdpl.ir و پرتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir قابل دریافت است.

کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های استان مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را تا پایان خردادماه  اعلام  کرد و گفت: نفرات برگزیده جشنواره در ایام میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) و دهه کرامت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی 6 کتاب ویژه سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به مسابقه گذاشته شده و علاقه مندان می توانند به صورت فردی و خانوادگی در جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.