ستادهای مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسن روحانی، در شهرستان اندیمشک گشایش یافتند.

افتتاح ستادهای مردمی روحانی و رئیسی در اندیمشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی عماد، معاون ستاد حجت الاسلام حسن روحانی در استان خوزستان بیان کرد: کشور ما نیاز به ثبات دارد، در حوزه اقتصاد اگر ثبات داشته باشیم مردم آسوده تر هستند.

وی اظهار داشت: ثبات در حوزه اجتماعی سبب کاهش آمار طلاق و ناهنجاری ها می شود، در حوزه فرهنگی هم همین گونه دارای آثار مثبت می باشد، اگر ثبات باشد این همه ناگسست فرهنگی نخواهیم داشت.

عماد افزود: برای رسیدن به زیرساخت ها و ثبات در جامعه، نیازمند انسان شجاع و مدیر و مدبر در حوزه مدیریت کلان ریاست جمهوری هستیم که طی دوره 4ساله اخیر این ویژگی های شاخص و ارزشمند در ریاست جمهوری بوده است.

معاون ستاد حجت الاسلام حسن روحانی خاطرنشان کرد: در شرایطی که روحانی وارد شد تلاشش، قولش و عملش در این راستا بود، در سال 84 زلزله 10 ریشتری کشور را بهم ریخت.
فرماندار سابق اندیمشک بیان داشت: زلزله سال 84 همه چیز را بهم ریخت.دشمن داخلی خیلی تلاش می کند که به هدف خود برسد و از مقدسات هم برای اهداف خود استفاده می کند.

معاون سابق استاندار خوزستان با اشاره به موجب تخریب های رقیب برای رسیدن به رای اذعان کرد: تخریب و بداخلاقی و در عین حال بی برنامه بودن از شاخص های رقبای این دوره دکتر روحانی است.

علی عماد اظهار کرد: با رای بالای مردم باید دولتی را شکل بدهیم که بتواند در سیاست داخلی و رفاه مردم همچنین رفع حصر به انتظارات مردم پاسخ دهد.دولت در 4 سال آینده به تولید ملی، تقویت اشتغال و کارآفرینی در راستای بهبود معیشت مردم توجه ویژه دارد و برنامه ریزی لازم برای این مهم انجام شده است.

وی دولت روحانی را دولت تلاش برای آبادانی جامعه معرفی کرد و افزود: دولت روحانی پایگاه سیاسی دارد رقیب ما پایگاه مالی بالا دارد.هدف ما استقرار دولت اصلاحات است و جوانان با حضورشان در پای صندوق های رای و انتخاب روحانی ، برای عمران جامعه همدل و همراه شوند.

ایلخاص زاده، قائم مقام ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان گفت: جوانان در انتخاب گزینه اصلح به شاخص های انقلابی و اسلامی توجه کنند.

وی با تشریح ویژگی های رئیسی اذعان داشت: وی گزینه ای شایسته و با برنامه برای پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع مشکلات موجود است.

حجت الاسلام علیرضا حسین پور، استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: انتخابات حق الناس است و باید با دقت و توجه به فرد اصلح رای داد و زمینه رشد و بالندگی ایران اسلامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.