دیروز غرفه‌داران با کتاب‌هایی نمناک که شکل اولیه خود را از دست داده بودند، به غرفه‌ها بازگشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوّ نمایشگاه در روز شنبه آرام و کم حاشیه بود. تعداد بازدیدکنندگان نسبت به دو روز قبل که تعطیلات آخر هفته بود، به میزان قابل توجهی کمتر شده بود.

از آنجا که روز جمعه، باران غیرمنتظره فعالیت غرفه‌های نمایشگاه را تعطیل کرد و سالن‌های دانشگاهی و کودک و نوجوان دچار آب گرفتگی شدند، شایعه تعطیل بودن نمایشگاه در روز شنبه به گوش می‌رسید که در بیانیه‌ای تکذیب شد.

صبح روز شنبه غرفه‌داران با کتاب‌هایی نم‌دار که به علت رطوبت هوا شکل اولیه خود را از دست داده بودند، به غرفه‌ها بازگشتند.

به علت فضای بزرگ شهر آفتاب و دور بودن خطوط مترو و اتوبوسرانی از سالن‌های نمایشگاه، بیشتر مردمی که مایل به استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی بودند، دچار مشکل می‌شدند.

انتظار می‌رفت در قسمت‌های مختلف نمایشگاه نیمکت‌ها و فضاهایی برای استراحت بازدیدکنندگان تعبیه شود اما متاسفانه این فضاها به میزان بسیار کمی در دسترس مردم بود.  بیشتر مردم از فضاهایی که متعلق به غرفه‌های برپا نشده است، استفاده می‌کردند.
 
 
خودنمایی کتاب‌های نمناک در شهر آفتاب/ برگزاری برنامه جانبی و نمادین در نمایشگاه کتاب
 
 
برنامه‌های نمادین و جنبی نیز در کنار خرید کتاب همانند سال‌های گذشته مشاهده می‌شود. در یکی از این برنامه‌ها دانشجویان دانشگاه هنر با پوشیدن لباس های سراسر سفید اقدام به اجرای نمایش در جای جای نمایشگاه می کردند که مورد استقبال مردم قرار می‌گرفت.
 
 
خودنمایی کتاب‌های نمناک در شهر آفتاب/ برگزاری برنامه جانبی و نمادین در نمایشگاه کتاب
 

روز گذشته امیرزاده سخنگوی نمایشگاه از افزایش تراکنش‌ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته در سه روز اول نمایشگاه، 179 میلیارد ریال مبلغ تراکنش‌ها بود و 370 هزار تراکنش داشتیم. امسال در سه روز اول نمایشگاه مبلغ تراکنش 179 میلیارد و تعداد تراکنش‌ها 373 هزار و 785 تراکنش است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار