ويژه برنامه «من يار مهربانم» دريچه‌ای شاد رو به نمايشگاه كتاب تهران

شبکه کودک هر روز در نمایشگاه کتاب تهران به صورت زنده برای کودکان برنامه اجرا خواهد کرد.

ويژه برنامه «من يار مهربانم» دريچه‌ای شاد رو به نمايشگاه كتاب تهرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عومی شبکه کودک سیما؛ شبکه کودک هر روز در نمایشگاه کتاب تهران به صورت زنده برای کودکان برنامه اجرا خواهد کرد.
 
این برنامه زنده که تحت عنوان «من یار مهربانم» و با همکاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفته است؛ همه روزه راس ساعت هفده آغاز شده و تا ساعت هجده ادامه خواهد داشت.
 
این برنامه زنده که با هدف تقویت ارتباط گیری کودکان با کتاب و فرهنگ کتابخوانی اجرا می شود؛ با حضور خانم سارا روستاپور یا همان خاله سارا و شخصیتی جدید به نام آقای کتابی که از درون یک کتاب بیرون آمده است و با بازیگری محمدرضا خوارزمی اجرا می گردد و به صورت تعاملی به مناسبت های مختلف کودکان را نیز به روی صحنه می کشاند.

در روزهای آتی در اين برنامه زنده مصاحبه هايی از نويسندگان و شعرای حوزه كودك همچون مصطفی رحماندوست و فعالان حوزه كودك و حاميان كتاب و كتابخوانی همچون رامبد جوان و بهنوش بختياری و ... پخش خواهد شد.
 
همچنین در هر روز برخی از مجریان و چهره های فعال در حوزه كودكان همچون آزاده آل ایوب، مهرداد نظام آبادی و مجریان و چهره های كانال پویا و نهال میهمان این برنامه زنده در نمایشگاه كتاب خواهند بود. 
 
لازم به ذکر است؛ برنامه «من یار مهربانم» دو پویش دانش آموزی را به راه انداخته است: 

نخست؛ پویش «من و یار مهربانم» كه در آن از كودكان دعوت می شود تا با كتاب و در حال كتابخوانی عكس انداخته و عكس های خود را جهت نمایش در تلویزیون به شبكه كودك ارسال كنند.
 
دوم؛ پویش «من دانایی هدیه می‌دهم» که در آن از كودكان دعوت می شود به مناسب نزدیك شدن به نیمه شعبان به دوستان خود كتاب هدیه دهند و یا كتاب های مازاد استفاده خود را جهت هدیه دادن به نیازمندان به نمایشگاه بیاورند و با شعار «من دانایی هدیه می دهم» به دوستان خود در سراسر ایران عیدی دهند تا با كمك شبكه كودك به دست كودكان نیازمند برسد. 
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار