عالمه سادات هاشم‌پور ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان، برای حضور در مسابقات کاپ جهانی چین، تنها نماینده استان در این بخش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عالمه سادات هاشم‌پور  اظهار کرد: مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان، از بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی چین آغاز شده و تا اوایل خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت؛ این رقابت‌ها در دو بخش ریکرو و کامپوند صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیست و چهارم اردیبهشت ماه جاری عازم مسابقات هستند، افزود: با توجه به اینکه این مسابقات در خارج از سالن و در رده سنی بزرگسالان انجام می‌شود، برای من به نوعی اولین تجربه به حساب می‌آید با این حال همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم در انفرادی مقام بیاورم؛ هر چند که امیدم به مدال تیمی خیلی بیشتر است.

این ملی‌پوش عنوان کرد: 7 بانوی کماندار در اردوی تیم ملی که در خوزستان برگزار شد، حضور پیدا کردند و در نهایت از این تعداد 3 نفر فیکس شدند؛ من از استان اصفهان در بخش بانوان به همراه تیم ملی در مسابقات کاپ جهانی چین شرکت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در بخش کامپوند با حریفان رقابت خواهد کرد، ادامه داد: از هر کشوری بهترین‌ها شرکت می‌کنند؛ پس تک‌تک این افراد می‌توانند یک رقیب جدی باشند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.