مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: انتخابات یکی از مهمترین پدیده ها بعد از انقلاب اسلامی است و میتوانیم این ادعا را داشته باشیم که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از آزادترین انتخابات در جهان است.

انتخابات یکی از مهمترین پدیده ها بعد از انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،مینو اصلانی با اشاره به اینکه در کشورهای دموکراسی اتخابات از پیش طراحی شده است که به نفع یا ضرر چه کسی باشد، افزود: تنها در جمهوری اسلامی ایران انتخابات به صورت آزاد و با حضور حداکثری و رای مردم انجام می شود.
وی گفت: همواره حضور مردم در انتخابات بالای 65 درصد است که این نشان دهنده اعتماد آنان به جمهوری اسلامی و اهمیت سرنوشت کشور برای ملت است.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حفظ کرامت و شان زنان در جامعه باید همیشه مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید نظام شغلی نیمه وقت در پروژه ای تعریف شود تا بسیاری از زنان بتوانند در جامعه کاری حضور داشته باشند.
اصلانی گفت: مهمترین مسئولیت زنان در جامعه بحث فرزند آوری و تریت نسل آینده است.
وی افزود: تحمل شغل های سنگین و ساعت کاری های زیاد بزرگترین ظلمی است که در حق زنان در جامعه انجام می شود که باید در دولت بعدی با توجه به تفاوت های زن و مرد برنامه ریزی درست و کارآمدی صورت بگیرد.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه دولت آینده نباید اجازه دهد که شان و منزلت زن کم شود، گفت: زنان کشور در فرهنگ سازی برای بهره برداری بیشتر از کالای ایرانی و اشتغال و تولید نقش موثری دارند.
اصلانی افزود: دولت آینده باید ازدواج به موقع و به هنگام را فرهنگ سازی کند و دستگاه های اجرایی با کمک خیرین در بحث مسکن و مشکلات مادی جوانان به آنان کمک کنند تا دغدغه ازدواج برای نسل جوان رفع شود.
اصلانی افزود: ستاد ملی خانواده یک جایگاه رسمی دارد که تشکیل آن و گرفتن تصمیمات جدی برای حل مشکلات خانواده اعم از بحران ازدواج میتواند مفید واقع شود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.