معاون فرماندار تیران وکرون از تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار اشتغال زایی در سال گذشته خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله بنهری  افزود: این اعتبار در قالب طرح های ارائه شده به دستگاه های اداری و معرفی به بانک های عامل شهرستان به صورت تسهیلات بلند مدت تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: این اعتبارات بر اساس درخواست متقاضیان بیشتر برای احداث گلخانه، راه اندازی مراکز دامپروری، راه اندازی واحدهای کوچک اقتصادی تخصیص یافته است.

معاون فرماندار شهرستان تیران وکرون افزود: طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته باشد و بر اساس استعداد یابی و آمایش سرزمینی شهرستان باشد با نظر کارشناسان مربوط و ادارات و نهادهای مرتبط تخصیص می یابد که تامین شرایط بانک ها در روند تخیص اعتبار موثر است.

وی با اشاره به برنامه سال جاری برای فعالیت های اقتصادی گفت: امسال نیز توزیع تسهیلات بانکی بر اساس طرح های انجام می شود که پس از بررسی طرح مراحل اداری آن طی و به بانک های عامل معرفی می شود.

بنهری با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان تیران و کرون گفت:امسال توجه ویژه ای به ظرفیت های گردشگری شهرستان می شود و سرمایه گذاری در این بخش مورد توجه ویژه ای از سوی مسئولان برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری فرصت اشتغال خوبی را برای شهرستان فراهم می کند که باید از این ظرفیت استفاده برده شود و در این عرصه سرمایه گذاری انجام شود و مدیریت شهرستان نیز با ارائه تسهیلات بانکی و خدمات از این دسته از سرمایه گذاران حمایت می کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.