رئیس هیات دوچرخه سواری استان از اعزام سه دوچرخه سوار ملی پوش شیرازی به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی باشفاعت رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا از ۲۲ اردیبهشت ماه در کشور چین آغاز می‌شود و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
باشفاعت افزود: از این رو به درخواست سرمربی تیم ملی و موافقت فدراسیون، ملی پوشان یک هفته زودتر عازم چین می شوند تا از نزدیک در شرایط مسابقه وآب و هوایی محل برگزاری مسابقات قرار بگیرند.
 
وی ادامه داد: ۱۰ دوچرخه سوار در دو بخش دانهیل و کراس کانتری از ایران حضور خواهند داشت که ۳ نفر از این دوچرخه سواران از استان فارس می باشند.
 
باشفاعت اظهار داشت: فرانک پرتو آذر، محمد حسین اسکندری و فرزادخدایاری ۳ دوچرخه سوار شیرازی این مسابقات هستند که یکشنبه راهی نانجینگ چین محل برگزاری مسابقات خواهند شد.
 
وی بیان کرد: برای رسیدن به این مرحله و انتخاب دوچرخه سواران اردوهای زیادی انجام گرفت که درحال حاضر هم دورچرخه سواران در شهرستان بهشهر از ۲۹ فروردین لغایت ۱۶اردیبهشت ماه در این اردو حضور دارند.
 
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تصریح کرد: دی ماه پارسال هم شیراز میزبانی این اردوهای تدارکاتی قهرمانی آسیا را به عهده داشت که با حضور ۲۰ ورزشکار برگزار شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.