زوج گردشگر آلمانی با خودرو چمن کاری شده به شیراز آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ توبی و کارولین زوج آلمانی هستند که از شش سال قبل سفر به دور دنیا را آغاز کرده اند و تاکنون در بیش از 10 کشور اقامت داشته اند و پسرشان «مکس» نیز در استرالیا و سه سال قبل به دنیا آمده است.

 
توبی اظهار کرد: این سفر را به همراه همسرم و با دوچرخه آغاز کردیم اما سه سال قبل با به دنیا آمدن پسرم مکس، با خرید یک خودرو (ون) و سبزکردن آن با چمن های مصنوعی، سفرمان را ادامه دادیم.  
 
 این گردشگر آلمانی که فیزیوتراپ است، تصریح کرد: هدف ما از چمن کاری کردن خودرو در واقع سبز دیدن جهان است و قصد داریم با این نماد به مردم دنیا آرامش و مهربانی را هدیه کنیم.
 
توبی افزود: در شش سال گذشته از کشورهای هلند، لیتوانی، روسیه، بلغارستان، استرالیا، نپال، هند، پاکستان و افغانستان گذر کردیم و با آداب و رسوم مردم این کشورها آشنا شدیم، اما مردم ایران مهمان نوازترین و شادترین مردم دنیا هستند.
 
این گردشگر آلمانی اضافه کرد: ایرانیان بخصوص شیرازی ها، مردمانی مهربان و با فرهنگ هستند و خیلی سریع با گردشگران خارجی ارتباط برقرار می کنند.
 
وی ادامه داد: مردم ایران با مهمان نوازیشان، گردشگران را شیفته خود می کنند و بهترین میزبانان دنیا هستند.
 
کارولین نیز بیان کرد: من معمار هستم و عاشق سفر و وقتی شوهرم (توبی) پیشنهاد سفر به دور دنیا را داد بدون فکرکردن پذیرفتم.
 
وی با اشاره به اینکه دستاورد این سفر 6 ساله، شناخت فرهنگ و آداب و رسوم ملیت های مختلف بوده است افزود: باید به صراحت بگویم که ایران سرزمینی متفاوت و بسیار زیبا با جاذبه های منحصربه فرد و بی نظیر است که در هیچ کجای دنیا چنین آثار و تمدنی و همچنین مردمانی مهربان پیدا نمی شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.