این روزها همه منتظر رأی کمیته انضباطی دیدار آلومنیوم اراک و گل گهر سیرجان هستند تا ببینند، نتیجه ی این دیدار به سود گل گهر تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در فضای مجازی این طور گفته می شود کمیته انضباطی نتیجه دیدار آلومنیوم اراک گل گهر سیرجان را به سود گل گهر تغییر خواهد داد و در نهایت این تیم گل گهر خواهد بود که به لیگ برتر صعود خواهد کرد و مجوز صعود تیم سپیدرود پس گرفته خواهد شد.

باشگاه گل گهر در شکایت خود آورده حضور یکی از بازیکنانی که در این بازی به میدان رفته در لیست آلومینیوم اراک اضافه بوده است و نتیجه این بازی باید سه بر صفر به سود تیم گل گهر اعلام شود.

اما مسئولان معتقد بودند این اتفاق رخ نخواهد داد، چرا که باشگاه گل گهر با وجود شکایت هنوز هزینه رسیدگی پرونده را به حساب کمیته انضباطی واریز نکرده است، از سویی چنین اعتراضاتی باید دو ساعت بعد از بازی تحویل نماینده فدراسیون فوتبال شود که این اقدام هم صورت نگرفته است.

رضا فتح آبادی، سرپرست گل گهر سیرجان در این خصوص گفت: ما به موقع این موضوع را به فدراسیون فوتبال گزارش دادیم و قبل از اینکه 48 ساعت از زمان پایان بازی بگذرد، این موضوع را به فدراسیون فوتبال اطلاع دادیم.

وی افزود: ما حتی فیش پرداخت را نیز واریز کردیم و تعجب می‌کنم چطور برخی از مسئولان فدراسیون، می‌گویند باشگاه گل گهر مبلغ مورد نظر پرونده را واریز نکرده است.

فتح آبادی ضمن نشان دادن فیش پرداخت شده توسط باشگاه گل گهر، خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: لطفاً بگوئید حق باشگاه گل گهر را نمی‌دهیم، نه اینکه مبلغ مورد نظر را واریز نکردیم، 250 هزار تومان فکر نکنم آنقدر زیاد باشد که باشگاه ما از پس پرداخت آن بر نیاید.

ظاهراً پرونده صعود این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با حضور تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود در لیگ برتر بسته شده است، اما باید دید پایان این شکایت به کجا می انجامد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار