پیکر شهید مدافع حرم حامد بافنده با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید مدافع حرم در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ پیکر شهید مدافع حرم حامد بافنده با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و مسئولان از حسینیه ثارالله تا میدان ابراهیم رفسنجان تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور ، امام جمعه رفسنجان در این آیین رمز و کلید پیروزی ها را مقاومت دانست و گفت: با مقاومت می توان در همه عرصه ها پیروز میدان شد.

وی افزود: هدف دشمنان اسلام، نابودی مقاومت و ارزش های ناب اسلام است و اگر این مدافعان حرم در سوریه و عراق در پیکار با دشمنان و داعشیان حضور پیدا نمی کردند چه بسا امروز دشمن در داخل کشور ایران و دیگر کشورهای اسلامی نفوذ کرده بود.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: زادگاه شهید حامد بافنده مشهدالرضاست اما والدین و خانواده اش اجازه آرام گرفتن پیکر فرزندشان را در جوار شهدای دهستان لاهیجان رفسنجان داده اند که جای تقدیر دارد تا یکی دیگر از شهدای مدافع حرم در این شهرستان آرام گیرد و عطر وجودش شهرستان را پر کند.

وی خاطر نشان کرد: ارزش دلاورمردی هایی که مدافعان حرم به خرج می دهند بسیار زیاد است و شهدا در هر دوره ای مانند امام حسین (ع) شربت شهادت می نوشند تا ارزش های والای اسلام حفظ شود و به همگان مکتب عاشورا را بیاموزند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار