کرمان؛

اعطای جوایز علمی افضلی پور در کرمان

مراسم دوازدهمین دوره جایزه علمی افضلی‌پور، امروز در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

اعطای جوایز  علمی افضلی پور در کرمان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ دکتر مصطفوی دبیر جایزه افضلی پور گفت: در مراسم امسال از چند برگزیده رشته های مختلف علمی تجلیل شد.
 
به گفته وی دکتر پرویز دوامی استاد و پژوهشگر رشته متالوژی از تهران به عنوان برگزیده کشوری ، دکتر حسین محبی استاد و پژوهشگر ریاضی دانشگاه باهنر کرمان و دکتر وحید شیبانی استاد و پژوهشگر رشته فیزیولوژی انسانی ، به عنوان برگزیدگان این دوره از جایزه افضلی پور معرفی شدند .
 
همزمان با دوازدهمین دوره جایزه علمی افضلی‌پور، دومین دوره جایزه هنری صبا،  دومین دوره جایزه کارآفرینی دانشگاه شهید باهنر و ششمین دوره جایزه علی افضلی پور هم امروز برگزار شد .

دکتر یدا...اقا عباسی جایزه ادبی هنری صبا و سید محمد صدر هاشمی جایزه کار افرینی دانشگاه شهید باهنر کرمان را دریافت کردند . جایزه دکتر علی افضلی پور هم به چند دانشجوی برگزیده رشته امار تعلق گرفت .

در این مراسم سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، با تجلیل از برندگان این جوایز علمی ، یکی از راه های توسعه دانشگاه ها را قطع ارتباط مالی با دولت دانست و گفت: قرار بود جوانان ما درس بخوانند و کارآفرین شوند اما چرا کشور با ۳۴ میلیون جوان به این فکر می کند که چگونه به فارغ التحصیلان دانشگاهها شغل دهد؟ رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود یکی از مهمترین موانع ترویج اقتصاد دانش بنیان ، همکاری نکردن برخی دستگاهها برای راه اندازی کسب و کار جدید جوانان است .

محمدعلی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان هم در این آیین گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان که با همت و پشتکار مرحوم افضلی‌پور شکل گرفت اکنون بیش از 16 هزار دانشجو دارد و بیش از 70 هزار دانشجو در دوره‌های مختلف تحصیلی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده اند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان فعالیت 60 انجمن علمی و نشریه دانشجویی، 14 کانون فرهنگی ، و انتشار 4 هزار و 500 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی بین‌المللی و ISI را از موفقیت‌های این دانشگاه برشمرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.