وزیر نفت به همراه برخی از مدیران مناطق نفت خیز جنوب، استاندار و نمایندگان مجلس در کهگیلویه و بویراحمد از بافت فرسوده و طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهر دوگنبدان دیدن کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  یاسوج؛ وزیر نفت در این بازدید از مشکلات طرح‌ها، راهکارهای مسئولانه و مناسب برای بازسازی بافت فرسوده این شهر توسط کارشناسان و صاحبنظران جویای ‌شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: بیش از 20 هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان در شهرستان گچساران در بافت فرسوده ساکن هستند.

غلام رضا تاجگردون اظهار داشت: برای نوسازی هریک از واحدهای مسکونی شهر دوگنبدان 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 60 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: اکنون یکهزار و 700 پرونده برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان تشکیل شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از یکهزار واحد مسکونی از این تعداد واحد مجوز طراحی،500 واحد در مرحله تکمیل فونداسیون و 300 واحد دیگر در مرحله احداث سقف هستند.

تاجگردون تصریح کرد: سه هزار و 700 واحد مسکونی دوگنبدان در محله‌های کیامرثی، پربالی، سادات، رادک و لبنان و هسته مرکزی شهر تا سه سال آینده با یکهزار و 470 میلیارد ریال اعتبار نوسازی خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.