معاون آموزشی و دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر گفت: همه اساتید باید زمان‌شناسی و موقعیت سنجی را در آموزش‌های علمی لحاظ کنند.

رشته‌های فرهنگ و هنر مهارتی است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه معاون آموزشی و دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر با اشاره به اینکه رشته‌های فرهنگ و هنر مهارتی است، گفت: همه اساتید باید زمان‌شناسی و موقعیت سنجی را در آموزش‌های علمی لحاظ کنند.

آشنا اظهار داشت: معلمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، چرا که همواره به تعلیم و تعلم نسل آینده‌ساز کشور می‌پردازند.

معاون آموزشی و دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: با توجه به منویات و تاکیدات بنیان‌گذار کبیر انقلاب، باید آثار ارزشمند شهید مطهری را بارها مطالعه کنیم تا به فراموشی سپرده‌نشود، همچنین امروز کتاب‌های این دانشمند فقید یکی از پرفروش‌ترین کتب است.

این مسؤول با تاکید براینکه امروزه با نسلی پرسش‌گر و مطالبه‌گر در دهکده جهانی مواجه هستیم، افزود: اساتید باید زمان‌شناسی و موقعیت سنجی را در آموزش‌های علمی لحاظ کنند.

وی با توجه به برخی تعابیر در خصوص مصادیق و تفاسیر اسلام و لزوم شفاف‌سازی آن برای جامعه گفت: شهید مطهری از مفسران و نظریه‌پردازان اسلامی بودند که کارکرد اسلام و راه‌حل‌های آگاه‌‌سازی اقشار مختلف جهان را مورد نظر قرار می‌دادند.

آشنا با اشاره به اینکه معلم به عنوان الگوی ارزشمند برای دانش‌آموختگان شناخته شده است،گفت: اساس دین ما بر مبنای فرهنگ قرار دارد و وجود برخی چالش‌ها به دلیل عدم ورود به این معقوله با توجه به نیازهای جامعه است، در حالی که باید برای سرپا نگه‌داشتن رشته‌های فرهنگ و هنر اهتمام داشت.

معاون آموزشی و دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر تصریح کرد: معلمان باید به رسالت خود واقف باشند و بدانند که رفتار آنان مورد رصد و توجه دانشجویان قرار می‌گیرد.

این مسؤول با تاکید براینکه همه رشته‌های فرهنگ و هنر مهارتی است، عنوان کرد: برخی روابط عمومی‌ها علم و تجارب لازم را ندارند، لذا باید تلاش کنند که در حوزه‌های مهارتی، روابط عمومی، تبلیغات و... برای جامعه مفید واقع بشوند و متفاوت باشند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.