دانشجویان دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران از مراکز آموزشی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی نداجا بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با اعلام این خبر گفت: دانشجویان دوره یازدهم دافوس ارتش از با توانایی های علمی ، تخصصی و تجهیزاتی این فرماندهی آشنا شدند.

حجت الاسلام محمد باقری با اشاره به رضایتمندی این دانشجویان از بازدید این مرکز آموزشی افزود: جوانان غیرتمند ایران اسلامی با به تن کردن لباس سربازی امام زمان(عج) در کسوت دریادلان نیروی دریایی ارتش، در چنین مراکز پیشرفته ای آموزش می بینند و همیشه در حال دفاع از آرمانهای اسلام ، انقلاب و منافع اقتصادی و سیاسی ایران اسلامی هستند.

همچنین یکی از اساتید دوره یازدهم دافوس در حاشیه این بازدید تصریح کرد: این فرماندهی بعنوان یکی از مجهزترین مراکز آموزشی ارتش ، یک مرکز آموزش مبتنی برعمل است.

شایان ذکر است این فرماندهی هرساله میزبان تعدادی از اساتید و دانشجویان دافوس ارتش از نیروهای چهارگانه زمینی ، هوایی،دریایی و پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) است.

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اختصار دافوس خوانده می‌شود، در ایران، به ارائه دوره‌های تخصصی آموزش علمی و نظامی می‌پردازد که برای اخذ درجه‌های بالاتر از سرهنگی و فوق لیسانس باید توسط نیروهای نظامی گذارنده شود.

 

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.