فعالیت قرارگاه حمایت های اجتماعی و بانکداری قرض الحسنه انصار کشور امروز در بابلسر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار کشور در آیین رونمایی از فعالیت قرارگاه اجتماعی و بانکداری قرض الحسنه بانک انصار در بابلسر با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی این نهاد موضوع اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، گفت: به همین منظور از پیشتازان عرصه اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور قدردانی شد.

وی افزود: 62 درصد تسهیلات این نهاد پارسال به متقاضیان در زمینه اشتغالزایی و در مسیر اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی پرداخت شد و قرار است امسال سهم این تسهیلات اعطایی در حوزه اشتغالزایی بیش از 75 درصد افزایش یابد.

مدیرعامل بانک انصار کشور به رونمایی عملیات قرارگاه حمایت اجتماعی با استفاده از قالب محرومیت زدایی و مردم یاری اشاره کرد و گفت: این قرار گاه با هدف کمک به مناطق محروم و کمتر برخوردار ایجاد شده است.

ابراهیمی افزود: این قرارگاه در زمینه تامین جهیزیه محرومان، مشارکت در ایجاد زیرساخت های همچون مراکز بهداشت و مدارس کوچک ، ساماندهی کمک های جهادی و آزادی زندانیان راه اندازی شده است.

وی گفت: از آغاز راه اندازی این قرارگاه از فروردین امسال تاکنون از ورود بیش از 600 نفر به زندان های کشور جلوگیری شده است.

مدیرعامل بانک انصار کشور به رونمایی نظام بانکداری قرض الحسنه در سراسر استان های کشور اشاره کرد و افزود: طرح قرض‌الحسنه ‌رضوان یکی دیگر از طرح‌های این بانک در حوزه قرض‌الحسنه است که به منظور قدردانی از مشتریان، کمک به ذینفعان، کمک به مردم نیازمند و ترویج سنت‌حسنه قرض‌الحسنه به اجرا گذاشته شده است.

ابراهیمی گفت: در این طرح نرخ کارمزد تسهیلات 2 درصد و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 60 ماهه بوده و تعیین تعداد اقساط توسط متقاضی صورت می‌گیرد.

وی افزود: همه اقشار وآحاد مردم ،شاغلین سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی، کارکنان، کارگران، مستمری بگیران ، بازنشستگان لشگری و کشوری ، سازمان تامین اجتماعی و همه افرادی که صلاحیت اعتباری آنان در توان بازپرداخت اقساط تسهیلات توسط شعبه محرز شود ، مشمول این طرح خواهند شد.

مدیرعامل بانک انصار کشور گفت: 450 هزار و 685 فقره تسهیلات به میزان 103 هزار میلیارد ریال پرداخت شد که این تهسیلات درزمینه خدماتی ، تولیدی ، کشاورزی ، صنعتی بود.

ابراهیمی افزود: از این میزان تهیلات 15 درصد به صورت قرض الحسنه نیز پرداخت شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار