فرماندار بیله‌سوار گفت: امسال ۵۵ روستای شهرستان با اعتبار 90میلیارد ریال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران بوده که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی را دادند که پشتوانهای محکم برای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران بوده که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی را دادند که پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی می باشد.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه 42 هزار هکتار از اراضی تحت شبکه پایاب سد خداآفرین در حوزه شهرستان بیله سوار است افزود: امسال ۱۱۵۰۰هکتار از اراضی پایاب سد خداافرین با اعتبار 700 میلیارد ریال در حوزه شهرستان بیله‌سوار به زیر کشت و به بهره‌برداری خواهد رسید و نظام بهره‌برداری از اراضی پایاب سد خداآفرین در حال تدوین است و عشایر بومی شهرستان از حق و حقوق قانونی از این اراضی برخوردار خواهند شد.

حلیم یادآور شد:با بهره‌برداری از پایاب سد خداآفرین هر ثانیه 60 متر مکعب آب وارد استان خواهد شد که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌برداری مناسب از آن است.

وی تصریح کرد: امسال ۵۵ روستای شهرستان با اعتبار 90میلیارد ریال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و در شهرستان 455 کیلومتر شبکه گازرسانی انجام شده است و تاکنون 9هزار و300علمک گاز نصب و واگذار شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.