مرکز خدمات جامع سلامت کوی سلمان فارسی شهرستان شوش با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال بطور کامل بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محسن حاذقی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در این خصوص بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت کوی سلمان فارسی در سال‌های اخیر و احداث مناطق جدید مه، اندیشه، نیرو و اصناف توجه جدی و ویژه به مسئله سلامت ساکنان مناطق فوق الذکر در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: ارتقا مرکز خدمات جامع سلامت سلمان فارسی شوش در 2 حوزه عمرانی و نیروی انسانی جهت جوابگویی به نیازهای همشهریان محترم ساکنان آن مناطق  در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

حاذقی افزود: با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مرکز خدمات سلامت سلمان فارسی در 2 بخش عمرانی و تجهیزات خدماتی بازسازی و نوسازی کامل شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در خصوص تامین نیروی انسانی برای مرکز سلامت سلمان فارسی نیز خاطرنشان کرد: 3 پزشک عمومی و چند ماما در این مرکز به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم شوش شایسته بهترین امکانات در حوزه بهداشت و درمان می باشند اذعان داشت: بزودی پروژه‌های جدید بهداشتی ‌و درمانی در این شهرستان افتتاح می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.