مدیرتیم های ملی والیبال نشسته از به تعویق افتادن زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود 15 خردادماه به میزبانی چین برگزار شود به 5 تیرماه موکول شد. بر این اساس تیم های ملی فرصت دارند آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها را کسب کنند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته گفت: با اعلام تاریخ جدید برگزاری مسابقات، تیم های شرکت کننده در 2 بخش آقایان و بانوان نیز معرفی شدند. در بخش مردان تیم های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان نیز تیم های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: تیم ملی بانوان کار سختی در این رقابت ها دارد چرا که باید سهمیه ورودی مسابقات پارآسیایی اندونزی و رقابت های جهانی 2018 هلند را کسب کند. تیم ملی بانوان در حال حاضر زیر نظر مریم ایرانمنش به عنوان مربی کار خود را آغاز کرده تا با نظر کارگروه مربوطه سرمربی تیم مشخص شود.

رضایی درباره تیم ملی مردان عنوان کرد: کادرفنی تیم مشخص شده و نفراتی که در پارالمپیک حضور داشتند مجدد هدایت این تیم را برعهده دارند و نخستین اردوی تیم از 18 تا 25 اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: تیم ملی جوانان نیز برای مسابقات جهانی آماده می شود و به همین منظور اردوی آمادگی این تیم از 18 تا 23 اردیبهشت ماه برگزار می شود تا زمانی که رقابت های جهانی اعلام شد تیم با آمادگی شرکت کند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته درباره برگزاری اردوی مشترک با تیم روسیه بیان کرد: این اردو از سمت تیم روسیه لغو شد و آنها خواستار برگزار اردوی مشترک در زمان دیگر شدند که پس از قطعی شدن زمان آن اعلام می شود.

وی درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی ادامه داد: برای آمادگی بیشتر ملی پوشان در نظر داریم دیدارهای تدارکاتی با تیم های ملی ب برگزار کنیم تا نقاط ضعف و قوت ملی پوشان مشخص شود.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ملی پوشانی که در پارالمپیک در تیم های ملی حضور داشتند به همراه چند بازیکن جدید به تیم ملی دعوت شدند که پس از برگزاری این اردو، نفراتی که آمادگی بالایی داشته باشند به عنوان نفرات اصلی معرفی می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار