مدیر تیم های ملی والیبال نشسته:

بانوان در پی کسب سهمیه جهانی هستند

رضایی گفت: تیم ملی بانوان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی باید جزو سه تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا قرار گیرند.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مطابق با تقویم جهانی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین تیرماه سال آینده برگزار می شود و تیم های ملی مردان و بانوان در این رقابت شرکت می کنند و در صورتی که بانوان بتوانند جزو سه تیم برتر باشند سهمیه مسابقات جهانی 2018 هلند را کسب می کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی مردان با توجه به کسب عنوان قهرمانی پارالمپیک، توانست سهمیه رقابت های جهانی را بدست آورد و مسابقات قهرمانی آسیا حکم دیدار تدارکاتی و آشنایی با حریفان را دارد.

رضایی اظهار داشت:حضور در رقابت های قهرمانی آسیا باعث می شود علاوه بر کسب سهمیه مسابقات جهانی هلند، بتوانیم ورودی پارآسیایی اندونزی را نیز بدست آوریم.

مدیرتیم های ملی در مورد کادر فنی و ملی پوشان افزود: در حال حاضر دو گروه کارشناس مسابقات لیگ برتر مردان و بانوان را زیر نظر دارند تا نفرات برتر را به تیم ملی دعوت کنند و زمانی که تاریخ اردوها مشخص شود کادر فنی دو تیم معرفی خواهند شد.

وی درباره مسابقات باشگاه جهان عنوان کرد: این دوره از رقابت ها 11 تا 18 اردیبهشت سال آینده به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد و تیم گسترش به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارد.

رضایی تصریح کرد: هنوز لیست تیم های حاضر در رقابت باشگاه های جهان قطعی نشده و کشورها فرصت دارند از طریق فدراسیون جهانی و فدراسیون جانبازان و معلولین آمادگی خود را اعلام کنند.

مدیر تیم های ملی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسابقات لیگ را با قدرت پیگیری می کنیم تا در هر دو بخش مردان و بانوان، بازیکنان آمادگی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار