افتتاح بیمارستان ناباروری با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

خبر دلنشین برای زوج‌های نابارور

رئیس بیمارستان کمالى البرز در مراسم افتتاح مرکز نابارورى این بیمارستان گفت: در این مرکز پیشرفته‌ترین و به روزترین درمان هاى نابارورى به زوج هاى نابارور ارائه مى شود.

خبر دلنشین برای زوج‌های ناباروربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیامک جبارنیا رئیس بیمارستان کمالى البرز در مراسم افتتاح مرکز نابارورى بیمارستان کمالى استان البرز که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت: امروز اولین مرکز نابارورى دولتى در استان البرز بر اساس برنامه‌هاى طرح تحول و سیاست‌ها جمعیتى مقام معظم رهبرى براى حمایت از زوج‌هاى نابارور و در اختیار قرار دادن خدمات پیشرفته به آن‌ها افتتاح مى‌شود.
 
جبارنیا با اشاره به بودجه‌اى که براى راه اندازى این مرکز نابارورى تخصیص یافته، افزود: ١ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان براى راه اندازى این مرکز ناباروى هزینه شده که مجهزترین تجهیزات در زمینه درمان ناباروى مردان و زنان از طرف هیات امناى ارزى وزارت بهداشت در این مرکز فراهم شده است.
 
وى با بیان اینکه خدمات نابارورى ارائه شده در مرکز نابارورى بیمارستان کمالى تحت پوشش بیمه قرار دارد، افزود: تمام خدمات درمانى ناباروى در این مرکز مطابق با تعرفه‌هاى دولتى بوده همچنین همه زوج‌هاى معرفى شده از طرح برکت به طور رایگان تحت درمان نابارورى قرار مى‌گیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار