مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان به مناسبت روز جوان در کتابخانه های عمومی همدان خبر داد.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت روز جوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عاطفه زارعی گفت:کتابخانه های عمومی استان به مناسبت روز جوان سال جاری از جوانان علاقه مند به مطالعه ثبت نام رایگان به عمل می آورد.

وی با بیان اینکه باید با فراهم کردن امکانات زمینه رشد و ارتقای جوانان را فراهم کنیم، افزود: هفته جوان از 16 اردیبهشت آغاز می شود و تا 22 اردیبهشت ماه ادامه دارد که در طی این مدت خدمات رایگان به جوانان ارائه می شود.

وی افزود: امروز در کتابخانه های عمومی علاوه بر ایجاد فضای مناسب و استاندارد برای مطالعه، با راه اندازی بخش ویژه خدمات رایانه ای و نیز بخش ویژه کودک بستر های رشد علمی براحتی امکان پذیر شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار داشت: اگر بتوان جامعه را به کتاب و کتابخوانی تشویق کرد، می توان به پیشرفت بیشتر کشور امیدوار بود و در صورتی که فرهنگ کتاب و مطالعه در جامعه رونق پیدا کند، توسعه و سرفرازی بیش از پیش کشور را شاهد خواهیم بود.

زارعی گفت: یکی از بهترین راه‌های ایجاد دسترسی و ترویج فرهنگ مطالعه استفاده از ظرفیت‌های خیران کتابخانه‌ساز یا واقفان نیک‌اندیشی است که مال و سرمایه دنیا را وقف ایجاد اندیشه‌های نیک می کنند.

وی گفت: احداث کتابخانه های روستایی و راه‌اندازی ترالی کتاب در بیمارستان‌های استان از جمله فعالیت‌های خیران کتابخانه‌ساز استان در دو سال اخیر است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.