شهردار همدان گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای افتتاح مجموعه فرهنگی- ورزشی ولایت همدان هزینه شده است.

اعتبار ۱۰ میلیاردی برای ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی ولایتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مصطفی رسولی در مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی- ورزشی ولایت گفت: این مجموعه در منطقه خضر برای استفاده حاشیه‌نشین‌های همدان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه فرهنگی- ورزشی از سال 92 کلنگ خورده است، افزود: زیربنای این مجموعه 2 هزارو 200 متر است که با اعتباری افزون بر 10 میلیارد تومان تکمیل‌شده و امروز به افتتاح می‌رسد.

رسولی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه برای قشر کم درآمد است، بیان کرد: در گذشته کشتارگاهی در این مکان با وضعیتی نابسامان فعال بود و امروز ساماندهی خوبی در این منطقه انجام گرفته است.

شهردار همدان با بیان اینکه این‌گونه اقدامات برای فرهنگ‌سازی در جامعه است، اظهار داشت: این پروژه در زمان بحران مالی شهرداری به افتتاح می‌رسد که بخش ورزشی این مجموعه شامل زمین چمن فوتسال، زمین والیبال، زمین بسکتبال و سالن کشتی است، ضمن اینکه زمین فوتسال این مجموعه فرصتی برای اوج گرفتن علاقه‌مندان است که در لیگ دسته‌ی دوم مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان در چهار طبقه احداث‌شده است، عنوان کرد: این مجموعه شامل سالن اجتماعات، کتابخانه، سالن مطالعه، اتاق‌های اداری، اتاق‌های کارشناسان، سالن جلسات، سرای محلات، اتاق مشاوره، نمازخانه و غیره است.

رسولی درباره کلاس‌های فرهنگی و آموزشی، بیان کرد: کلاس‌های خیاطی، خوشنویسی، نقاشی، آموزش زبان‌های خارجی، کارگاه آموزش رایانه، آموزش احکام، کارگاه‌های آموزشی سلامت و آموزش قالی‌بافی و تابلو فرش از جمله کلاس‌های فرهنگی این مجموعه است.

وی با اشاره به پروژه دارالقرآن همدان، اظهار داشت: 94 درصد این پروژه اجرا شده است که با حضور وزیر فرهنگ و اسلامی افتتاح می‌شود و افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی میدان باباطاهر از دیگر دستاوردهای خدمات شهری است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار