بوستان بانوان همدان به نام مجموعه فرهنگی ورزشی بانو دباغ نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون اجتماعی،فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و رئیس کمیسیون نامگذاری شهر همدان گفت: با نگاهی به گوشه ای از سوابق بانوی مجاهد طاهره دباغ از یاران امام(ره) و رهبری در طول نهضت انقلاب اسلامی به خوبی می توان به خدمات این بانوی گرانقدر به انقلاب بزرگ اسلامی خصوصا مردم همدان پی برد.

محمد قدیمی گفت: در جلسات مختلف کمیسیون نامگذاری، اعضای این کمیسیون بر نام گذاری معابر و خیابان‌ها به نام افراد مشهور که دارای جایگاه فاخری هستند،تاکید داشته و برهمین اساس  نامگذاری بوستان بانوان به نام مجموعه فرهنگی ورزشی بانو دباغ  در دستور کار قرار گرفت.

قدیمی ادامه داد: به پاس زحمات این بانوی گرانقدر که از مبارزان دیرین انقلاب اسلامی و نمادی از زنان مسلمان فعال حاضر در همه عرصه های اجتماعی ایران بود، این نامگذاری صورت گرفت، مروری بر زندگی و تلاش های بی وقفه وی در راه استقلال و آزادی و اعتلای ایران اسلامی نشان دهنده تلاش ها و رشادت های وی در راه عزت انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد در مجموعه فرهنگی ورزشی بانو دباغ، تکمیل و راه اندازی فرهنگسرا در دستور کار است و این مجموعه دارای بخش ورزشی و فضای گسترده سبز است و به طور اختصاصی در اختیار بانوان شهر همدان قرار دارد.

وی با قدردانی از مشارکت فعال مردم در پیشنهاد نام مناسب برای اماکن مختلف، گفت: کمیسیون نامگذاری، پیشنهادها در این زمینه را از اشخاص حقیقی و حقوقی نظیر سازمان‌های دولتی و خصوصی یا مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی می‌پذیرد و آنها را مطابق با ضوابط مقرر در زمینه جانمایی مناسب و تکراری نبودن اسم بررسی می‌کند. بعد از تکمیل پرونده و تصویب یک نام در کمیسیون نامگذاری، موضوع برای تصویب نهایی به صحن شورا می‌رود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.