ملی پوش سرعت کشورمان، دو و میدانی را مستبدترین فدراسیون ورزشی ایران دانست.

قاسمی: مستبدترین فدراسیون ورزش ایران+مصاحبه
رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد این که چرا نامش از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خط خورد،اظهار داشت:من از این ناراحت نیستم که در لیست نفرات اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی جایی ندارم.بلکه از این متاسفم که مسئولان با کوله باری از تجربه و افتخار به راحتی با نام من بازی کردند.
 
وی افزود: مسئولان این را بدانند که در دوره پیش این مسابقات توانستم 2 مدال(یک طلا و یک برنز) کسب کردم. جدا از این مسائل در طول سال هایی که در دو و میدانی حضور دارم،نه تنها مدال های زیادی را در عرصه های برون مرزی و آسیایی برای کشورمان به دست آورده ام بلکه بارها تجربه حضور در مسابقات جهانی و المپیک را چشیده ام.
 
قاسمی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر رکورددار برخی از مواد سرعتی دو و میدانی هستم اما نمی دانم چرا کیهانی چنین رفتارهایی با من دارد. قرار بود پس از بازگشت از چین زیر نظر پزشک فدراسیون معالجه شوم و وی جواب را به مسئولان فدراسیون اعلام کند اما بدون دلیل سه روز در تهران ماندم و تمام هزینه‌ها هم برعهده خودم بود. حتی در خوابگاهی اقامت داشتم که هیچ امکاناتی نداشت. این را قاطعانه اعلام می کنم که فدراسیون دو و میدانی، مستبد ترین فدراسیون ورزشی کشورمان است.
 
دونده سرعت تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون دو و میدانی بدون هیچ دلیلی و بدون این که معاینه پزشکی شوم و هزینه ای بابت مراحل درمانی ام صورت گیرد، من را از فهرست دوندگان اعزامی به باکو کنار گذاشتند و باور این موضوع به شدت برایم سخت است. از طرفی رفتار درستی از سوی اعضای کمیته فنی با ما صورت نمی گیرد و نزدیک به چند ماه است که مربی ام حتی ریالی هم از فدراسیون دریافت نکرده است. رئیس فدراسیون دو و میدانی در انتخابات این فدراسیون قول داد حامیان خوبی برای دو و میدانی جذب کند اما نه تنها شاهد بروز چنین اتفاقاتی نیستیم بلکه باشگاه هایی در دو و میدانی تیم داری می کنند که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار