جامعه کارگری و تولید مکمل یکدیگرند و در حال حاضر این قشر مظلوم زیر تیغ تورم زندگی کرده و بابت کاستی‌های موجود عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی رستمی فرماندار تربت جام درهمایش تجلیل از گارگران نمونه تربت جام افزود: برخی مشکلات تورم، رکود و تحریم‌ها باعث شد تا بیشتر واحدهای بزرگ تولیدی برای راه اندازی و افزایش تولید با مشکلات زیادی همراه باشند و یکی از پروژه‌های که قرار بود در تربت جام راه اندازی شود کارخانه سیمان بود.
 
وی افزود: این کارخانه در سال ۸۵ کلنگ زنی شد و ظرف ۴۰ ماه به بهره برداری می‌رسید، اما با گذست ۱۴۳ ماه هنوز تولید رسمی خود را آغاز نکرد ودر مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و امیدواریم طی سه ماه آینده این پروژه عظیم معدنی به بهره برداری برسد.

فرماندار تربت جام گفت:: در راستای اقتصاد مقاومتی توانستیم با برنامه ریزی تا حدودی از تعطیلی واحدهای بزرگ جلو گیری کنیم و با همه دغدغه‌های موجود واحدهای تولیدی را حفظ کنیم.

رستمی از گلنگ زنی پروژه فولاد که در سال ۸۹ انجام شده بود بعنوان طرح بی آبرو یاد کرد گفت:: متاسفانه این پروژه در سالیان گذشته برای انجام کارخانه فولاد کلنگ زنی شد ودر حال حاضر فقط زمین یادشده در حد فنس کشی باقی مانده و بزودی به سرمایه گذاران خصوصی آلمان و یا چین واگذار خواهدشد.

وی تاکید کرد: تن‌ها راه پیشرفت توسعه اشتغال تربت جام احیای معادن با خلوص ۹۷ در صد است نه کشیدن آب زیرزمینی از عمق ۲۰۰ متر و اقتصاد کشاورز معیشتی که در حال حاضر کشاورزی توان حفظ اشتغال در این منطقه را ندارد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار